Vorbasse

Jeg har taget springet og for første gang forsøgt at sælge nogle af mine ting.

Min svigerinde og jeg har slået os sammen og fået mændene med på ideen. Det giver os et bredt cv inden for gørdetselv branchen:)

Her kommer lidt billeder fra et skønt marked, med endnu skønnere vejr;)













Vi ved ikke helt hvad det her bliver til...men er du nysgerrig så hold øje med os på instagram hvor du finder os under familienavnet KirkeBy
Ser du noget du kan li', er du velkommen til at skrive til os:)

3 kommentarer:

  1. EJ! Hvor fik I lavet det fedt! Det ser da kanon ud!! Og alle dine syede ting er da for lækre! MÅ eje noget med det prikkede stof på! De blev også super søde de der hæklede kondomer;-) Og god ide med de der ophængsting med blomster og vand i. Super flot kombi af jeres ting - glæder mig til at se flere billeder fra markedet og høre om det hele.
    Knus

    SvarSlet
  2. flotte, flotte ting du laver. Jeg fik tippet om din blog af en veninde, hun siger at du bor i samme by som mig, nemlig i lille Kollemorten :-) jeg blogger selv om mange kreative sysler og har selv stor interesse for retro... Derfor er det sjovt at kigge omkring på din blog :-)
    hilsen Birgitte

    SvarSlet
  3. Hvad koster dine lamper du folder?

    SvarSlet